Overdenking…

Blijf rondkijken, er is altijd wel iets dat je hebt gemist…

IT Tools IT Support / Vraagbaak
IT Support / Vraagbaak

Vraagbaak
Iedereen werkt tegenwoordig met computers, dat is een feit. Maar heeft u ook de tijd gekregen om bijvoorbeeld de diverse software-pakketten te leren gebruiken? Heeft uw organisatie een eigen ICT-Helpdesk? Zeker in het MKB wordt de hulp vaak geboden via-via en ontbreekt het aan een structurele aanpak.

Hoe gaat u om met een probleem of vraag van een medewerker?
VSG biedt haar klanten tegen een vast bedrag per pc per maand de mogelijkheid om de vraagbaak te bellen. De gebruiker -geeft indien nodig- toestemming om de computer met het probleem te benaderen. Door tekst en uitleg te geven en de gebruiker te laten meekijken naar de oplossingswijze op het scherm, behoren de meeste problemen in korte tijd tot het verleden. Deze ‘on-site/off-site’ oplossing én training werkt erg goed; een gelijke probleemsituatie kan in het vervolg door de  gebruiker zelf worden opgelost.

Hoe zorgt u voor preventie als het gaat om IT?
VSG heeft diverse klanten die veranderd zijn van het ad-hoc brandjes blussen wanneer het nodig was, naar een preventief onderhouds beleid. De verschillen zijn duidelijk en er zijn voorbeelden genoeg om aan te tonen dat hierdoor de continuïteit in het arbeidsproces voordelen met zich mee brengt en frustraties verlichten.

Automatiseringsfrustraties kunnen voltooid verleden tijd worden.
De vraagbaak is voor onze klanten bereikbaar op nummer 030 6580963 op werkdagen van 07:30 tot 18:00.